Carpe Diem

Vilken underbar dag! :) Solen skiner för första gången på ett bra tag och lägenheten är städad! Att min duktiga syster städat betyder att man kan spendera dagen ute, utan att ha dåligt samvete!

Det enda, om man ska klaga lite (och det har ju vi svenskar ett behov av), är att min hals verkar strejka. Men förkylningar är ju något som går över med tiden. Jag lyckades genomföra konserten igår i alla fall. Nu håller jag tummarna hårt att allt ska gå vägen på lördag också.

Om en vecka är jag tillbaka i Stockholm. Tänk att det är så nära nu, det känns konstigt, långt borta på något vis. Men självklart längtar jag, jag längtar mycket och innerligt. Det som nu dock återstår är planering och packning. I och med att jag inte får tillgång till mitt boende förrän den 1 september måste jag bo någon annanstans några nätter.

Men denna dag ska fångas och det på bästa sätt! Ha det härligt i solskenet, mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0