Fredag igen

Så har ännu en vecka gått. Det börjar ta fart nu, och snart är det jul...ok, inte riktigt kanske men det går fort. Igår träffade jag Farmor på stan och hon visade mig Skärholmen och dess sevärdheter på ett sätt bara farmor kan. Det var en sådan otroligt vacker dag, så det var hur mysigt som helst. Tänk att det fortfarande kan kännas som sommar om dagarna. Men det är inte den värmen längre, och på morgonen är det ju nästan frostkyla i luften.
Nu är det som sagt fredag och jag ska strax iväg på "sånghäng" på musikhögskolan. Vi får väl se vad som menas med det, men man får ju se till att hänga med i liknande aktiviteter. Så man inte missar något, menar jag. :) Det blir säkert kul.

I helgen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Förutom att städa och sånt duktigt kanske vi får försöka ha lite sightseeing i staden.

Igår fick jag ett samtal från en kantor i Växjö som undrade om jag ville sjunga där den 31 oktober. Så...det ser ut som att det blir en hemfärd på terminen trots allt. Det blir givetvis bara en kort visit, men det kan ju vara roligt att fara ner lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0