Just like the movie...

OK, sätt på denna låten och läs. http://www.youtube.com/watch?v=4Eb651s_o1Q&feature=fvst. Denna sången sätter nämligen rätt stämming, den stämmning jag haft denna underbara, fantastiska dag! Jag bestämde mig för att sätta på mina nya promenadkläder och bege mig till Djurgården! Jag hade ännu inte upplevt denna sida av staden. Men vilken underbar dag att upptäcka denna fantastiska omgivning! Jag promenerade längs djurgårdsviken, bland rött, gult och orange, vid det glittrande vattnet och i den underbara solen! Denna årstiden är verkligen speciell!



Jag vet inte om det var musiken i öronen, de varma färgerna eller det glittrande vattnet, men hur det än var blev jag fylld av en inre glädje, en vämre. Jag kände mig nyförälskad, och inte någon meningslös fling, utan verkligen förälskad! Det enda som fattades var en person att rikta alla dessa känslar till. Hade han gått där bredvid mig, leende och mysande som jag själv hade det varit precis som på film!


Kommentarer
Postat av: Linn Olsson

Jag kan nästan känna den känslan du beskriver så bra - höstväder i sitt bästa jag och känslorna sprudlar i kroppen:) va roligt det är att läsa om dig och hur du har det. du verkar trivas och må bra! må så gott! // Kramar från Linn

2009-11-05 @ 12:53:43
Postat av: Linn Olsson

jag kan känna den känslan du beskriver så bra - höstväder i sitt bästa jag och känslorna sprudlar i kroppen! jättevackra naturbilder du tagit! det är roligt att läsa om dig och hur du har det, du verkar trivas och må bra:) må så gott! kramar från Linn

2009-11-05 @ 12:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0