Torsdag

Redan torsdag! Herre min gud vad denna veckan rusar iväg. Allt jag hade tänkt att göra, och inte göra! Men, vad är inte lediga dagar till för om inte slappna av?

Jag har dock varit duktig och varit och övat, men det har inte känns riktigt hundra. Det är nog en förkylning i mig trots allt och då är det ju inte heller bra att öva för mycket, eller vara ute i kylan för mycket heller, dessutom har det inte gått så mycket opera denna veckan. Så, den veckan som skulle vara fylld av övning, promenader och opera har inte blivit riktigt som väntat, men när är det någonsin det?

Istället har jag ägnat mycket energi och tid till juldrömmar. Jag har planerat julklappar, julpynt och julmys. Det finns så mycket man kan planera när det gäller julen. Jag har inhandlat apelsiner och julte, tänt ljus och druckit glögg. Jag har även bokat biljetter till Operasolisternas julkonsert i Katarina Kyrkan den 6 dec. Det ska bli riktigt kul!

Imorgon åker jag till Linköping och till min kära vän. Det ska bli väldigt roligt att träffa henne igen, och så ska vi ju gå på bal, vilket inte är fy skam. :)

Nä, nu ska jag ner i tvättstugan igen. Halleluja för rena kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0