Linköping, en stad med liv

Nu är jag hemma efter en mycket lyckad helg hos min vän i Linköping. Resan bjöd på otroligt väder, utgång, röj på dansgolvet, bal, fantastisk mat och mys med min vän. Ja, helt enkelt komplett.

Jag känner verkligen att jag hämtat ny energi, vilket kan verka konstigt i och med att jag inte sovit så mycket, men det var väldigt kul.

Nu sitter jag och försöker gå igenom veckan som kommer, liksom komma tillbaka till verkigheten. Det är en del teori som måste göras, samt en inlämning. Men det ska gå bra. Det kändes väldigt bra med sången i fredags, men vi får se hur det känns imorgon efter denna helg. Det går säkert jättebra.

Något annat som händer denna veckan är ju 1 Advent! På söndag är det dags att plocka fram ljusstakarna och stjärnorna. Julmarknaderna börjar öppna nu med, så det ska jag se till och besöka någon/några.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0