Första advent

Vilken dag!! Jag vaknade (något trött efter gårdagen) och möttes av en helt fantastisk morgon. Jag är så glad att jag är en morgonmänniska, så jag får vara med och uppleva sådanahär mornar. Luften var så frisk och solen lyste genom morgondiset. Dagens morgonpromenad blev med andra ord något extra.



Med den goda starten på dagen var det inte mycket som kunde gå fel. Dagen har, än så länge, varit precis som jag planerat. En massa mys. Tända ljus, jag har kokt risgrynsgröt och bara gottat mig i stämmningen. Snart ska jag tvätta och plugga. Efter denna helgen följer några lite mer intensiva veckor. Idag måste jag försöka lära mig de franska sångerna utantill...Notre amor est reglé par les calmes étliole....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0