Kärlek, romantik och passion

Denna helg har varit väldigt intressant. 

Hela helgen har jag spenderat hemma, och ute i luften och i mina drömmars värld. Jag har lyssnat på bluesig jazz, gått härliga promenader, drömt romantiska drömmar och bara tagit det lugnt.

Jag har inte bara drömt om denna, jag har även fått veta att den kärlek som finns i mina drömmar faktiskt existerar i det riktiga livet, i det liv jag lever! Kan ni tänka, den existerar utanför min drömvärld! Nu kan jag återvända till vardagen och verkligheten med ett nytt ljus inom mig.

Ja, så mycket klassisk sång har det alltså inte blivit denna helg, förutom en genomlyssning av Tristan med La Nilsson igår (vilket i och för sig kan duga som operados under en helg). Jag har däremot genom mina drömmar och mitt romantiska mood fått ytterligare inspiration för sången. Allt drivs ju på något sätt av samma sak-kärlek, romantik och passion. Dessa visdomsord får avsluta detta inlägg. God natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0