Den stora belöningen


Ahh, quelle journée!! Jag gick upp kl. 7.00 för att gå en promenad i blåsväder och kyla och det var skönt när jag kom in igen, liksom några extra duktighetspoäng. Jag begav mig till optikern med hopp om att mina glasögon kommit, även om jag inte fått något sms om det. Till min stora glädje hade de kommit och de var bättre än vad jag minns dem! Jag kände mig faktiskt riktigt fabuleuse i dem! Uti fall att jag skulle få dem idag, hade jag medvetet klätt mig i rätt färger som skulle passa bågarna.





Att skaffa glasögon visar sig ha många fördelar. Man ser till exempel riktigt bra! Jag trodde inte att omgivningen kunde ha så bra skärpa och att man faktiskt kunde se så långt! Förutom det faktum att man ser bättre, får man ju en anledning att shoppa kläder. Ja, jag har faktiskt inte så mycket brunt i min garderob (som jag skulle vilja). Jag måste skaffa en brun kappa, ett par bruna stövlar, bruna handskar, en biege och en brun kjol m.m. Jag tror jag ska börja med kappan. :)

Hur som helst har min dag varit riktigt härlig. Jag har känt mig très fabuleuse och sången har även den gått bra. Det händer en hel del nu med min teknik. Jag har hittat ett bra utgångsläge, liksom en medvetenhet. Det är så underbart när man hittar rätt läge, man vill liksom inte sluta sjunga där, man vill bara smaska på, låta tonen vila och bara sväva. Det är en fantastisk känsla och den känslan är värt allt arbete och slit. C'est la bon récompense!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0