Tamino is my playboy..

Idag har det blivit mycket sång! Mellan 9.40-11.30 övade vi med Ulrik inför konserten på måndag och mellan 9.40-11.00 jobbade vi med de tre damerna ur Trollflöjten. Vår kära sångpedagog var med och hjälpte oss med riktningar och gestaltning. Herrejesus vad roligt jag hade. Denna trio är så underbart härlig att sjunga och särskilt när man har en bra 1 Dam och en bra 3 Dam. Vi har fått olika karatärer. Lisa (1:a dam) är oskulden, Jenny (3:e dam) är modern och jag är horan. Även om det kanske inte låter så smickrande är det väldigt roligt. Lisa vill ha Tamino för att han är prins och vill vara prinsessa, Jenny vill ta hand om honom och jag vill ha honom som "playboy". Ja, jag ser verkligen fram emot konserten på måndag. 
 
Jag har dock ett dilemma. Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig. Att jag ska ha mina svarta lackskor är bestämt, men sen? Det står just nu mellan en svart klänning med rosor på, eller en svart lite längre klänning. Just nu lutar det åt den blommiga-det är ju trots allt en vårkonsert! :)
Svart klänning med rosor

Den är mer figursydd än vad bilden säger. 

 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åååh, ja! Ta den klänningen! Kommer bli jättejättebrabra! Fantastiskt kul med tre damerna, kommer bli toppen på måndag.





Ps. min hals är nog helt återställd nu, kändes bra när jag nynnade lite ds.

2009-05-13 @ 20:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0