Taggar till...

Idag ska brevet postas. Brevet som innehåller svarsblanketten från Kmh. Svarsblanketten som säger att jag vill ta min plats på IE på Kmh. Sen finns ingen återvändå. Men, for en tanke genom mitt tomma huvud igår, tänk om jag kommer in på musiker! Varför ska man gå och undra, så jag ringde, handlingskraftig som jag kände mig, till kmh och frågade vilken reservplats jag stod på nu. Vad jag förstod hade fem tackat ja, och jag stod nu som 3:e reserv. Alltså, ingen stor chans att jag kommer in där, så det får bli IE.

Även om jag tidigare sagt att IE nog inte är något för mig, känner jag mig väldigt taggad. Vad jag har hört från folk som går där, är det tufft och mycket arbete. Jag är taggad att jobba, men mest taggad för att prioritera sångstudierna framför allt! Nästa år ska jag söka till musiker och då ska jag bannemej komma in! För det är ju musiker jag vill gå...och ska gå!

Nu ska jag iväg och lyssna på mina klasskamrater som har en lunchkonsert med afromusik på universitet. Det ska bli roligt att se vad de går för. Jag har nämligen inte fått höra dom in action. Så det ser jag fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0