Sovdags

Åh, nu är det sent. Allt för sent. Men jag kan inte sova! Det är så mycket som rör sig i huvudet nu. Hela denna dag har jag gått och längtat till hösten och till Stockholm! Det är bara en lägenhet som saknas, sen är mitt liv perfekt.

Var på förmiddagen och pratade med min handledare för kursen och vi gick igenom rapporten. Nu är rapporten avklarad, liksom arrangeringsuppgiften så nu är det en uppgift kvar i gehörshäftet sen är det sommarlov som gäller. Gud vad jag längtar!!

I helgen blir det mycket sång. Imorgon ska jag sjunga på bröllop och på söndag ska jag sjunga med kulturskolans kammarkör kl. 17.00 och med Väckelsångskören kl. 19.00. Det blir stressigt, men det får gå.
 Nästa vecka har kammarkören två konserter på universitetet och sedan avslutar vi terminen med middag på Villa vik. Det ska bli mysigt.

I mitten av nästa vecka kan man säga att mitt sommarlov börjar. Jag har beställt tid hos frisören med. Jag är i stort behov av att klippa mig nu, och jag var en aning drastisk då jag gick till en ny frisör. Jag har klippt mig hos samma person sedan jag var liten och kände kanske att det kunde vara spännande att pröva något nytt.

Nä, nu måste jag försöka sova, lovade nämligen lillasyster att följa med ut på morgonpromenix kl. 06.30 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0