Norges bidrag?

Jaha, så ångrar man sig igen att man satt uppe hela natten för att kolla på Schlagerkatastrofen. Varför envisas man med att sitta kvar och kämpa mot tröttheten bara för att se vad det sista landet ger för poäng. Ännu mer meningslöst ar det ju i går då Norge stod klara som vinnare väldigt tidigt, kanske till och med innan röstningen börjat...

Jag förstår ärligt talat inte storheten med deras bidrag?! Jag gör helt enkelt inte det, men något måste det ju vara eftersom så många röstat på det. Ja, jag bryr mig väl egentligen inte, det var ju kul för Norge! (ändå sitter jag som sagt uppe halva natten...)

Idag har jag varit och övat inför ett bröllop jag ska sjunga på om någon vecka. Det är så mysigt att sjunga på bröllop! Jag ser verkligen fram emot det.

Jag ser även fram emot konserten imorgon...i alla fall gjorde jag det ändå tills efter övningen i tisdags då min röst började strejka. Jag har sjungit väldigt få toner sen dess men jag är inte bra i halsen än! När jag idag skulle sjunga lite på en av sångerna jag ska sjunga på bröllopet var det som om det var något som tog emot. Jag ska vila resten av dagen, sen får det gå som det går imorgon, men jag måste vara noga med att inte vråla sönder mig på repetitionen, utan spara krafterna till själva konserten. Ja, det ska sannerligen bli spännande att se hur det kommer gå för mina stackars stämband...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nä, norges bidrag.. killen kunde ju inte engelska - det var ju pinsamt! Usch och nej. Mysigt med bröllop, alltid lika trevligt.

(håller tummarna för att halsen repar sig till imorgon)

2009-05-17 @ 19:44:50
Postat av: Anonym

De ska sätta upp trollflöjten i göteborg kommande säsong!!:D

2009-05-19 @ 09:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0