Lååånghelg

Långhelg är verkligen skönt! Igår hade jag en riktig slapp-dag och jag känner att jag behöver ta det lugnt några dagar nu. Det har varit ganska intensivt ett tag, men det blir det ändring på nu. Det som blir intensivt nu är sökande efter lägenhet.

Ibland blir jag lite tvivelaktig. Kanske är det bättre att stanna hemma ett år till? Jag kanske inte är redo än eller ska jag kanske inte nöja mig med IE? Men va fan. Tänker man så, kommer man som sagt aldrig iväg! Man måste pröva sina vingar och det blir bara bra att komma upp och börja på skolan för att sedan förmodligen söka till Musiker igen nästa år.

Jag har fått en lite fix idé om att min bror ska flytta med mig till Stockholm. Han avslutar sina studier som serietecknare i Gävle nu, och ska söka jobb som vanliga dödliga. Det hade varit bra för honom som person och som tecknare att bo i stora smeten. Jag har dock inte talat allvarligt om dessa planer för honom. Jag vet inte om han verkligen skulle vara intresserad, men varför inte? Om nu Jenny inte ska til Stockholm till hösten kan jag ju dra med någon annan. ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh vill inte Simon vill kan jag flytta med ;D

2009-05-22 @ 16:12:49
Postat av: Anonym

Detta inlägg var då från Zandra :)

2009-05-22 @ 16:13:12
Postat av: Anonym

Bra att man kan skriva oxå!!! hahaha, vill inte simon vill...hahha, vill inte somon kan jag...

2009-05-22 @ 16:13:55
Postat av: Kajsa

haha Va bra!! Hade varit skoj om du kunde följa med istället! :) haha Jag förstår att det kan vara svårt med stavningen och svenskan ibland...lider av samma sak. haha*

2009-05-22 @ 16:15:18
URL: http://kajsapalmer.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag känner faktiskt lite sviken.. vi som skulle äga sönder Växjö i höst med en massa coola duetter som hänför sin publik. Nu får vi antagligen vänta ända till vi är färdiga sångare: ( Vi får se till att starta upp "la operadivas AB" så fort vi känner oss redo (eller lite tidigare)! <3

2009-05-24 @ 21:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0