Kungl. Musikhögskolan i Stockholm

Jag fick igår ett samtal från högskolan att jag kommit in. Jag stod som 3:e reserv  på IE, men de före mig hade tackat nej. Så jag har kommit in på IE i Sthlm. Egentligen vill jag gå Musiker, men IE får duga för ett år. Sthlm är ändå sthlm och musikhögskolan är ändå musikhögskolan, så liksom varför inte? Varför inte dra upp och se hur det är?

Kungl. Musikhögskolan i Sthlm

Ja, det är spännande för lilla mig, men lite vemodigt också. Jag var nog egentligen inställd på att stanna hos min kära sångpedagog ett år till, men om man tänker så kommer man ju aldrig iväg. Och det är som min kära sångpedagog sa igår att om man inte tycker utbildningen är bra-är det bara att vända hem igen. Det är skönt att veta :)

Så-känner ni någon som vill bli av med sin centrala fina etta så vet ni vem som är intresserad. Boende är ju nästa problem, men sånt löser sig alltid. Ska kolla efter lägenheter nu. Ha det fint!




P.S Idag har jag gehörstenta, så håll lite extra hårt i tummen...för det kan gå hur som helst D.S


Kommentarer
Postat av: Zandra

Nämen, faaaaan va roligt!!!!! GRATTIS!!!

2009-05-20 @ 10:29:56
URL: http://tigerbulle.blogg.se/
Postat av: Ellenpellen

GRATTIS GRATTIS !!!!!

Så du ska bli 08 nu ;D

Hoppas allt gick bra med din tenta.

Kram kram kram kram <3

2009-05-20 @ 12:13:55
URL: http://karamelllen.blogspot.com/
Postat av: Jenny

(Grattis grattis grattis, du vet att du är bäst!..hehe..) Enda anledningen till att jag skriver är att jag är förbannat trött på att skriva rapport! Usch och blä på den!!!



2009-05-21 @ 19:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0