Glädjerus


Jag kan bara inte sluta dansa! Kan inte sitta still. Kanske beror det på de gamla tonerna av glömd musik från 80 och 90-talet, men mest är det nog för att jag börja inse vissa faktum. Dessa faktum kommer jag ta upp senare, jag lovar, men jag vill inte offentligöra det än, i och med att det inte riktigt är klart.

Men dansar, det gör jag ändå. Jag dansar med mig själv, med gosedjuren i soffan och mimar gör jag just nu till "Tell her about it" av Billy Joel.

Solen går snart ner över sjön utanför balkongen. Det är jag, solnedgången, go musik, en växande glädje och min lilla hemlighet! Yeehuuuu! :D

Kommentarer
Postat av: al

OMG, inte bor du i en av de tre höghusen! Jag fick bo i 107:an varannan helg på högstadiet! =))

Jag är bekant!



al

2009-05-16 @ 01:58:43
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0