Faaann....

Min fina, fina cykel är stulen! Jag skulle hämta den från stationen idag, men hittade inte den! Jävla sate som tagit den!! Vad ska jag nu ta mig till?!?!

Annars har denna dagen varit riktigt go. Vi hade sista brukspiano-lektionen idag och vår kära Singe bjöd på glass. Och vad passar inte bättre en dag som denna? Är det sommar eller är det sommar? Jag längtar så otroligt mycket till sommarlovet nu. Jag känner på mig att denna sommaren kommer bli den bästa jag någonsin upplevt. Jag tänker mig massor av sol, glass, picknick, grillning, gamla bekanta, ljumma sommarkvällar, bad och en massa musik! aahh
 Och förhoppningsvis även en perfekt lägenhet i Stockholm. Det hade väl varit något? 

Men nu är jag ju förbannad! Jag saknar min cykel.... 


Kommentarer
Postat av: Jenny (kommenterar löjligt ofta)

Stackars Gertrud.. :( hon som hade sån snits upp och nerför backarna. Lider med henne och och er anhöriga.

2009-05-25 @ 23:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0