Dagsrapport...

Lägenhetsjakt-rapport: Jag är i full gång. Letar, letar, ringer och hör för mig. Detta ska nog ordna sig, det är ju trots allt några månader kvar.

Ikväll har jag gjort arrangerings-uppgiften, och jag vet inte hur det blev egentligen, men den är färdig att lämna in. Rapporten skickades i fredags. Inte rikgtigt fulländan, men på god väg. Nu, mina damer och herrar är den "bara" gehörshäftet kvar. Jag har gjort 12 uppgifter hittils....bara 13 kvar!! Hjälp! De lätta uppgifterna är redan gjorda, så det är bara knöliga ackorduppgifter kvar. Jag och Jenny har dock bestämt oss för att anamma den stora gehörsdagen imorgon. Förhoppningsvis ska jag nästan vara klar imorgon kväll. 

Jag blev väldigt glad idag när min kära sångpedagog ringde med goda nyheter inför mina kommande studier i Stockholm till hösten. Jag börjar se fram emot detta mer och mer. :)

Nu måste jag sova, om jag ska orka med morgondagen och dess aktiviteter.

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0