sommaren är kort...

Idag är det åter underbart väder ute. Värme, sol och nästan ingen vind. Jag har till och med fått lite (med betoning på lite) färg. Men, sommaren är kort. Imorgon ska regnet komma. Låt oss hoppas att regnperioden blir kort.

Idag ska jag ha på mig min nya kjol, med bara ben. Ja, men har man ingen färg, får man väl skaffa sig en då ;)



Nu ska jag snart iväg på kören. Vi ska ha två lunchkonserter denna veckan och bör öva igenom sångern vi ska sjunga...vilka det nu är. 
 Hur som helst kommer jag på kören få träffa min blivande "kombo". Alltså, Jenny. Hon bestämde idag att hon ändå ska flytta till storstan och börja på Birkagården som hon kommit in på. Det är ju helt fantastiskt duktigt, med tanke på hur många det var som sökte. Ja, vi har nu funderingar på att bo tillsammans. Det kan ju vara skönt att ha någon man känner att prata med om kvällarna när man kommit hem. Särskilt i början. Då lär man ha messor att prata om. :)

Jag längtar väldigt mycket till hösten nu, och vill att sommarn ska vara slut...men, sommaren är kort. Jag ska försöka njuta av sommaren ändå. Det kommer bli en bra sommar och framför allt en helt underbart höst. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0