Någon där uppe måste gilla mig...

Kungl. Musikhögskolan i Sthlm

Detta är ju helt sinnessjukt! Jag tyckte det var helt fantastiskt att jag kommit in på IE i Stockholm. När de nu ringer och säger att jag kommit in på musiker vet jag varken ut eller in. Jag hade helt lämnat den tanken och var väldigt fast inställd på att börja IE till hösten och jobba för att söka över nästa år...nu behöver jag inte det. Det är när man minst anar det, eller hur?! Ja, det är helt galet roligt! Gud är god mot mig idag.

Om en stund ska jag åter iväg och öva inför onsdagens konsert. Jag tänkte spela in dagens övning, så man kan rätta till tills på onsdag (syftar mest på min egen insats).
 Imorgon väntar tid hos min kära frisörska. Jag har inte själv bestämt hur jag vill ha det, men jag tror nog att min kära frisörska har lite idéer.

Idag har jag inlett städprojektet. Jag började på övervåningen, såklart, men gud vad det tar tid att städa gamla hus. Ska man göra en grundlig och ordentlig midsommarstädning får man räkna att det tar några dagar. Jag tror att det bara är att torka av golvet nu (inte så bara på det gamla trägolvet), sen är det bara nedervåningen kvar. Jisses, vad fint det kommer bli. :)

Nähä, nu ska cykeln fram, så ska jag och lillasyster trampa iväg till Väckelsång. Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är så galet duktig! Massa grattis ännu en gång! PUSS!



2009-06-15 @ 15:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0