Make love not war

Just i detta nu sitter jag och laddar inför den cykektur jag ska genomföra. Jag ska inte cykla långt. Jag ska inte cykla snabbt. Jag ska inte tävla alls utan jag ska ta mig till universitetet där vi ska ha lunchkonsert. Varför behöver jag ladda inför denna cykeltur? Jo, för vi har hippietema på konsert. Jag ska alltså cykla till universitetet iförd en hemsk utstyrsel. Måtte det inte var några människor ute en dag som denna...

Igår kväll såg jag näst sista avsnittet av "Krig och fred" som går på SVT på tisdagar kl. 21.00. Det är en helt underbar serie. Jag älskar filmer och serier från denna tid. Vackra kläder, vackra vyer och otroligt romantiskt. Vill inte att det ska ta slut. Har ni missat denna underbra serie såhär långt får ni INTE missa det sista avsnittet nästa vecka!

Idag ska jag klippa mig. Jag kunde inte somna igår för jag kan inte bestämma mig hur jag ska se ut i håret. Det kommer förmodligen sluta med att jag (eller frisören då)  tar lite på topparna. Jag ska ju gå till en ny frisör nu, så det ska bi väldigt spännande. Jag kanske ska fråga henne vad hon tycker. hmm, ja vi får se hur det blir.

Nähä, nu ska jag iväg och skäma ut míg på universitetet.

Peace, love and understanding
/Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0