Härliga sommardag

Det är inte lätt att hålla bloggen uppdaterad på sommarn. Man är mest ute, och det händer inte mycket om dagarna.

Idag, har jag i alla fall hjälp till att elda upp ris och skräp. Jag passade på att svida om och sola den vita magen lite. Inte för att jag kommer få någon fin färg, men för att känna att det är sommar. Hur som helst var det skönt att vara ute en stund.

Igår läste jag i princip hela dagen. Jag kom en bra bit in i boken, och jag kan inte sluta läsa. Boken är som jag tidigare nämnt helt underbar! Precis vad jag behöver.

Jag går fortfarande runt om dagarna och undrar var jag egentligen ska ta vägen i höst. Jag kan inte förstå att jag ska börja på Musiker. Jag har alltid sett upp till de som gått musiker och nu ska jag bli en av dem! Det känns jättekonstigt. När jag först fick beskedet blev jag överlycklig och nu är jag inne i en period av förvirring och lite spänning. Jag är nära att kalla det rädsla, men det är inte det, utan snarare pirr i magen. Detta är vad man jobbat för och längtat efter i år och nu är man här. Det ska verkligen bli spännande!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0