Flyttplanering

Igår var jag som sagt och övade med resten av gänget i Bella a Capella. Vi kom en bra bit enligt mig, vilket i och för sig kan bero på att jag själv inte varit flitig på att öva innan. Jag måste säga att jag gillar vårt program mer detta året. VI ska sjunga en väldigt vacker sång, en Nocturne. Ja, den blev jag sannerligen förälskad i.

Imorgon ska jag träffa Jenny för flyttplanering. Jag kom igår på att vi förmodligen ska flytta jättesnart, vilket betyder att vi/jag måste sätta fart med att planera och packa. Detta ska bli så fruktansvärt kul!

Idag har jag verkligen längtat till hösten. Det låter knäppt, men det är just dagar som denna som det varken är varmt eller kallt, soligt eller molnigt som jag knappt kan tänka på annat än min kommande studier i huvudstaden. Jag har därför kikat en del på det praktiska idag, så som csn, periodkort på sl och dylikt.
 Jag tror jag behöver ro ut med båten och filosofera en stund. Hade det inte varit för att den läckte ganska grovt på ena sidan hade jag varit ute på sjön för länge sen. Det var ju inte så längesen den lades i sjön, så den har väl inte hunnit svälla tillräckligt. Kanske gör jag ändå ett försök snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0