Tystnad är också trevligt...

Nu är jag hemma från en ganska livad resa till/från Stockholm. Vi var uppe och fick nyckeln till vår lägenhet och flyttade in sängar och lite annat stort, smått och gott. Vid nästa flytt är det mest småplock och tv som ska med. Åh, vad jag längtar tills allt drar igång på riktigt!

Idag har jag också fått mejl från akompanjatören som ska spela åt mig och Lisa den 1:a aaugusti på Huseby. Nu börjar det närma sig och det betyder att vi även måste börja hitta tid för övning. Det är också något jag längtar mycket till.

När jag kom hem från den långa resan idag (en resa som blev extra lång i och med att Jag var kartläsare) fick jag syn på en väldigt fin blomma som stod på trappen. Det var de söta tjejerna i VoxVitae som lämnat en blomma. Då smälte mitt hjärta och de eventuella spänningar och trötta tankar ersättes med glädje. Jag är så glad över att få ha lärt känna dessa människor. Nu går jag på mitt håll, men förhoppningsvis fortsätter de att hitta på nya projekt.

Ja, jag har alltså lämnat en del roligt och trevligt bakom mig, men har även väldigt mycket roligt och trevligt att se fram emot. Ge mig höst NU.

Idag lyssnar jag inte på någon musik, utan njuter istället av tystnaden för en stund. Den kan också vara väldigt trevlig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0