Lata dagar

Idag är den första riktiga lediga dagen på ett tag faktiskt. Ok, det kan verka patetiskt att någon utan sommarjobb vräker ut sig något sådant, men det är sant. Idag har jag bara en övning med Bella a Capella ikväll inplanerat. Vi ska öva inför vår helgmålsbön vi ska framträda på den 22 augusti. Jag är helt övertygad om att vi kommer ge fin underhållning...som vanligt :)

Det enda som är lite stressande med det uppträdandet är att jag dagen efter måste åka upp till Stockholm och dagen efter det ha min första dag på musikhögskolan. Jag kan fortfarande inte fatta att jag ska börja där...

Idag ska jag, om än dock lite för sent, skicka iväg noterna till den pianist som ska kompa Lisa och mig när vi ska sjunga på Huseby den 1 augusti. Det ska bli väldigt roligt att få vara delaktig i ett evenemang som det. Vi ska sjunga på en slags tesalong. För mer info klicka in på Christina Nilssonsällskapets hemsida, då det är de som anordnar evenmanget. Det pågår i flera dagar med inledning den 29 augusti med Katarina Karneus och Benedicte Haid. Det får man inte missa. Sen håller det på med olika evenemang till den 1 augusti.

Nu har jag fått mitt nya kontantkort från Halebop. Jag bestämde mig för att byta från Telia till Halebop i och med att Jenny har det och man ringer för 0 kr/min med andra inom halebop. I och med att vi två ska bo tillsammans i storstaden kan det ju vara klokt. Det är bara så trassligt med att byta kort. Man får nytt nummer och så ska man byta och så ska man få ett kort till och.....fy bövelen... men jag tror jag har lite mer ordning nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0