Helt enkelt fredag

Lyssnar nu på övningen från förra veckan. Det är så mycket man hör som är fel. Med andra ord är det väldigt nyttigt att lyssna på sig själv. Nyttigt, men jobbigt ibland. Jag börjar dock vänja mig nu. Jag har ju haft vanan att spela in mina sånglektionen det senaste året. Det är så bra. Den födelsedagspresenten har varit så otroligt bra, och kommer givetvis till användning nu i Stockholm. (åh, vad jag längtar till Stockholm).

Ja, imorgon är det dags för tesalongerna i Huseby. Jag ska få ha på mig min balklänning och bara att få sjunga i en sådan miljö är ju underbart. Ok, akustiken vet jag inget om, men det är ju fint att titta på. :)

Dagens övning gick inte super, men inte kan det väl gå felfritt dagen innan uppträde. Lite stress för nerverna behövs för att det sa bli bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0