Fredag

Ja nu är det redan fredag. Herregud vad denna veckan har gått fort! Det beror säkert på att jag var iväg tisdag och onsdag. De dagarna ligger ju liksom mitt i vecka.

Igår var jag och Lisa som sagt och övade inför Huseby den 1:a augusti. Det kommer bli väldigt bra och väldigt roligt och det verkar nu som om man får damma av sin balklänning. Det hade varit kul att få använda den igen (om jag kommer i den vill säga).

Nu känner jag mig faktiskt vid ganska gott mod. Jag har varit och kört lite ved och så har jag fått en del gjort här inne. Jag känner mig uppstrukturerad och det är en väldigt härlig känsla. Och nu sitter jag och lyssna på...gissa?!...opera. Just denna sekund är det Come scolio ur Cosi fan tutte som strömmar ut ur högtalarna.

åh, kan det inte vara den 24 imorgon, snälla!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0