Återhämtning

Jag har inte fått något alls gjort nu på hela förmiddagen. Jag ska snart ut och gå en lunchpromenix med lilla hunden, men sen? Ja, jag ska nog försöka sy in en kjol jag fick av Eva. Jag är långt ifrån en sömerska, men lite utmaningar är aldrig fel.

Jag var så fruktansvärt trött igårkväll, efter resan. Denna dag blir nog en dag för återhämtning. Det tar på krafterna att sitta i en bil en hel dag (nästan).

På torsdag ska jag och Lisa öva inför Huseby vilket ska bli väldigt, väldigt roligt. Jag hoppas allt klaffar. Jag ska inte sjunga några nya sånger och vi ska inte ge oss på några nya duetter så det kommer säkert gå galant.

Sitter just nu och lyssnar på Marietta's lied ur Die Tote stadt av Erich Wolfgang Korngold. Den är otroligt vacker, lyssna här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0