Skor-en viktig deltalj

Idag har jag inte tagit en ton ens. Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig, men imorgon blir det nog bättre. Idag har jag varit hyperstressad och bortkommen. Jag skulle få iväg den där repetitionslistan och noter till musikhögskolan i Malmö, vilket innebar att få tag på en skrivare och en kopiator. Ja, sen försov jag mig också, såklart. Som tur är börjar jag inte förrän kvart över två på tisdagar. Imorgon ska jag se till att komma upp i tid för imorgon ska jag öva med Anna och pianisten. Förra veckan lyckades jag ju glömma bort vår övning, så jag måste se till att komma imorgon. Ska bli skönt att öva lite och framför allt att sjunga lite.

Idag kom jag på att skor faktiskt säger väldigt mycket om hur människor är. Skor är i själva verket väldigt viktigt, de kan lyfta eller sänka en hel outfit. Det finns inget värre (eller jo, det är klart att det gör, men men...), än när någon har ett par snygga jeans eller finbyxor, en snygg kappa och sen ett par unkna dojjor!! Det är fruktansvärt! Hur tänker man då? Eller ännu värre en kvinna med fin kappa, kjol och gympadojjor!! Antingen får man ju se till och följa sin stil fullt ut, eller byter man. Ok, skorna kanske inte säger så mycket om personer, men de är väldigt avslöjande. Man kan inte behålla en snygg stil med ett par gympadojjor!

Nähä, nu ska jag diska...


Kommentarer
Postat av: Ellen

haha du har verkligen fått fram en poäng med skorna där :)

2009-02-03 @ 12:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0