My perfect life?

Ok, jag erkänner. Mitt liv är ganska perfekt just nu. Sången går bra, även om jag just nu är lite krasslig i halsen, jag är glad och positiv och älskar mitt liv. Jag har fantastiska människor i min omgivning och jag känner mig trygg och älskad. Jag är stöGeorge Clooney-Mr Perfect? rtnöjd med mig själv, hur jag ser ut och hur jag är som person. Det som fattas för att det ska vara perfekt är den där perfekta mannen vid min sida. En snygg, charmig, omtänksam man med lite klass är det enda som fattas.
 Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag trivs med hur jag har det nu, och allvarligt talat finns inte riktigt tid eller rum för den där perfekte mannen. Jag skulle inte tacka nej om han dyker upp, men jag tänker inte leta. Nej, det finns bättre saker att lägga energi på. Jag lägger ner mycket tid på sången så jag kan komma igen ruskigt bra till nästa års sökningar och jag ska se till att avsluta de studier jag är mitt i nu. Dessutom måste jag ha tid för mig själv, då jag pysslar om mig, skämmer bort mig eller bara slappar. Ok, det är väl en klassiker att hävda att man trivs med singellivet och att man ändå inte har tid. Det är ett ganska bekvämt sätt, men i mitt fall är det faktiskt sant. Jag tänker heller inte låta mr Right sinka min kommande karriär ( oh yes, It will be a career ). Jag säger som kära fru Dellert-Jag lever för opera och inget får stå ivägen för min karriär.
 Om det inte går som jag vill och det inte blir någon sångkarriär (inte för att det någonsin kommer hända), då är  den där perfekta mannen välkommen in i mitt liv! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0