Köpenhamn-Växjö

Nu är jag tillbaka från Köpenhamn...igen. Det är förmodligen sista gången på ett tag nu. Jag börjar kunna den där rutten nu, men det är ganska skönt att få slippa den också. Nu ska det laddas inför den 28 februari då det är första sökningstillfället till IE i Malmö. 
 
För övrigt kändes det lite bättre med dikteringen idag. Det berodde nog på att man inte suttit och skivit teoriprov 2 timmar innan och att jag ätit lite bättre eller helt enkelt kändes det bättre för att jag hade väldigt låga förväntningar. Ja, om jag klarat provet eller inte får jag nog inte veta, men det har varit en bra erfrenhet och nu vet jag hur det fungerar till nästa år. Däremot håller jag tummarna för vår bas Joakim som fick väldigt fina poäng på sångprovet och som nu även klarat pianoprovet. Det ska bli spännande att se om han kommer in, men som sagt jag håller tummarna för det.

Som sagt nu ser jag nog inte Konservatoriets nya fina lokaler på ett tag, men det är inget jag deppar över, nu är det Sverigesökningar för hela slanten...

Det kongelige danske musikkonservatorium

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0