Måndag

Så var det vardag igen och denna veckan börjar med en härlig sovmorgon. Gott. Sov till åtta och gick en promenix och har nu avnjutit en lugn och härlig frukost. Dagens planer annars innhåller pianolektion och fika med Ellen. För övrigt måste jag öva teori, men jag ska däremot försöka vila från sjungandet. Det kommer bli svårt, men jag ska försöka vara stark. 
 Nr 5 av Tidskriften Opera.
Något jag inte får missa är ju veckans program av "Såpoperastudion" i P2 som går idag kl. 12.30. Har ni inte tillgång till radio då, vilket jag inte har, är det bara lyssna på det när ni få tid på hemsidan. Ska bli roligt att följa eleverna på Operastudion, och kanske får jag en liten inblick om hur den utbildningen är.

Börjar längta efter nästa nummer av Tidskriften Opera. Tycker att det börjar bli dags för ett nytt nummer. Jag har läst de tiningar jag har om och om nu några gånger, så nu kan jag de nummren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0