Härlig dag

Åh, idag känner jag mig som en helt annan människa än den jag var igår. När jag vaknade idag strålade solen och jag kände mig genast mycket lättare i sinnet. Jag bestämde mig för att ta cykeln till stan och det ångrar jag verkligen inte, för det var så underbart!! Solen strålar och värmer i ansiktet.

I eftermiddag ska jag och Lisa iväg och öva med Benedicte. Det ska bli superduper kul!
 Pratade även med orkesterledaren igår och vi försökte hitta ett datum jag kunde öva med dem. Det som gick var den 5 mars på eftermiddagen. Problemet är att jag eventuellt har pianoprov och teoriprov i Malmö den dagen. Kanske ska jag hoppas på att inte gå vidare då... Nä, vi får se. Jag får se till att få en tidig tid.
 Min kära sångpedagog lovordare åter det nya konservatoriet i Aahus. Jag fick en broschyr och det verkar verkligen bra om inte annat har de en fantastisk konsertsal! :)

Nu ska jag öva texter för sökningarna drar ju faktiskt igång på lördag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0