Fulladdat batteri

Jag lyckades givetvis somna ifrån Regementets dotter av Donizetti igår. Äntligen visar de lite riktigt tv, och så somnar jag!! Ja, det stör mig lite, men jag fick i alla fall se programmet innan som handlade om hur uppsättningen i Covent Garden blev till. Dessutom kan jag avslöja att jag inte sovit så gott som jag gjorde inatt, på väldigt länge. När jag sedan vaknade idag kände jag mig utvilad och fulladdad med energi. 
 När jag tittade på termometern stod det att det var 6.3 grader. Jag blev givetvis överlycklig, tills pappa kom och sa att det faktiskt fanns ett minustecken framför sexan. Att dagen skulle varit SÅ bra att det var flera plusgrader ute hade varit lite väl bra....
 
Idag ska jag iväg och träffa Ulrika och Cecilia. Vi ska öva på våra sånger med Vox Vitae inför skivinspelningen den 14 februari. Det ska bli väldigt kul att få se de där mysiga tjejerna igen. Jag har dessvärre inte hunnit kolla på de där sångerna, men jag hoppas att lite sitter kvar sen i sommras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0