Butter-dag

Åh, vad jag är trött på vintern nu. Jag hatar den! Jag vill ha vår. NU!

Men...nu blir det kallare igen, så våren kommer väl aldrig känns det som. Jag har en allmän depp-dag idag och det beror faktiskt på det hemska vädret! Sånglektionen gick sådär. VI lyckas inte heller riktigt få ihop min repetoarlista till musikersökningen. Nu har jag nio sånger, så det fattas en. Jag vet verkligen inte vad jag ska ta, men det får lösa sig.
 Det gick upp för mig idag att sökningen faktiskt är nästa vecka. Nästa vecka!! Jag känner mig inte alls så förberedd som jag skulle vilja, men vad kan man göra förutom att traggla, öva och hålla tummarna...

Well, well, nu ska buttra Kajsa lyssna igenom dagens program av Såpoperastudion i P2. Kanske blir jag på bättre humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0