Återhämtning

Små, små saker kan faktiskt ge ny energi och kraft. Idag har jag inte gjort någonting! Jag har spenderat mesta delen i soffan och bara tagit det lugnt och slappat. Inte tänkt så mycket på sången och sökningarna (det är oudvikligt, men jag har inte ägnat lika mycket tid till att tänka på det som jag brukar). Ikväll tappade jag även upp ett varm, skummigt bad, tände ljus och satte på La Bohéme med Jussi. Det var otroligt härligt att krypa ner i det varma vattnet och med sådan hög mysfaktor kan jag meddela. Nu känner jag mig väldigt avslappnad och inte alls stressad och nervös för alla olika prov. 
 
Nu ska jag stänga av datorn, släcka lyset och krypa ner i sängen och förhoppningsvis falla in i djup och härlig sömn. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh mys :)

2009-02-20 @ 09:31:40
URL: http://karamellen89.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0