love is all around me but not with me...

Ja, var ska jag bara börja!! En riktig bittermåndag, eller snarare en bitter Kajsa på en helt vanlig måndag.

Jag sov bort min tvättid idag på morgonen, en blunder som även hade som följd att jag inte hann ta någon promenad. Hade jag hunnit det, hade förmodligen dagen blivit så mycket bättre.

Eftersom jag inte kollat upp när Masterclassen började idag (något som den vanliga Kajsa skulle ha gjort), fick jag för mig att vara där runt 10. Synd för mig att masterclassen började kl. 13.30. Men då blev det ju mycket övning gjord i alla fall...

...men den tiden hade jag snarare behövt till att plugga inför formlära-tentan på onsdag. I och med att de grejerna var hemma, kunde jag inget göra.

Det känns verkligen som om kärleken spirar överallt omkring mig just nu, och det är givetvis väldigt trevligt, men det hade ju inte gjort något om det drabbat mig med.

Nej, jag är inte bitter, jag är bara inte mig själv av någon anledning. Mina principer skiter jag i, som att gå och lägga sig alldeles för sent så man försover sig...till exempel... Jag är inte alls lika välplanerad som vanligt, jag går bara omkring och är allmänt tankspridd. Jag hoppas det går över snart...

Men nu måste jag i alla fall plugga till den där jäkla tentan. Jag måste försöka gå och lägga mig tidigare så jag får sova ikapp lite...men det är frågan hur mycket sömn det blir när man har en massa sentenser, perioder, fraser, fragmenteringar och annat att jobba med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0