Lite för stort ego för mitt eget bästa

Sitter nu med tända ljus, lyssnar på julmusik och rimmar på klappar som jag köpt. Ja, nu är det verkligen jul. Snart ska jag bege mig till Engelbrecktskyrkan där vi i sångklassen ska ha konsert k. 18.00. 
 
Imorgon är det sista dagen i skolan innan jag tar lov. Morgondagen bjuder på sångektion, gehörslektion, instudering och slutligen terminsprov. Jag är ännu inte nervös och vet inte om jag borde vara det, men jag måste hur som helst plugga text ikväll.

Igår var jag och min vänbo på The Studio och tog lite bilder. Jag har två saker att erkänna angående det besöket. För det första hade jag inga höga förväntningar och de blev inte bättre nä rvi var på plats och för det andra blev jag vädigt nöjd med bilderna. Jag trodde verkligen inte att jag skulle göra mig bra på bild. Och vem vet, det gör jag kanske inte, men mitt sjävförtroende är kanske lite för högt för min egen hälsa just nu.
Att se sådana kort på sig själv är verkligen ett utmärkt sätt att boosta sitt självförtroende, men jag behövde liksom inte det nu, det är allt för bra som det är. Hur som helst skiter jag i att må dåligt över det utan fortsätter njuta av mitt ego.




Kommentarer
Postat av: al

Wooow, vilka snygga! Det första jag tänkte var: "Skivomslag!" =)



al

2009-12-16 @ 14:51:01
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: Zandra

ÅHHHHH FY FAAN KAJSA!!! SÅ JÄÄÄÄVLA SNYYYYGGGG!!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2009-12-16 @ 15:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0