Annandag jul

Ah, dessa dagar är så härliga. Man har inte en massa måste under dagarna utan man kan bara njuta, vara tillsammans och ta det lugnt. Julen har än så länge varit härlig. På julafton sjöng jag i kyrkan. Det var andra året kyrkan fick vara en del av mitt julfirande på julafton och det är så otroligt mysigt.

Den 6 januari ska vi i kören i Väckelsång ha jul/trettondagskonsert. Det är några sånger jag måste kolla en del på. Jag ska bland annat sjunga en duett som förra året spårade ut lite. Detta året blir det revanch. Ikväll ska vi i kammarkören sjunga sånger som hör julen till i Öjaby kyrka. Det är helt enkelt lite sång och musik såhär på julen. Dessutom måste jag lära mig de sånger jag fick av min sångpedagog innan jul plus en hel del annat. Ja, jag har i alla all att göra, och det är ju faktiskt ganska skönt.

Och imorgon fyller jag ju 20. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0