Vilken Måndag!

Nu har jag varit duktig igen. Det bara kommer, jag kan inte hjälpa det! :) På förmiddagen gav jag mig ut för att hitta en bra promenadrunda. En runda lagom att ta på morgonen. Jag hittade en perfekt sådan! 40 minuter är ganska lagom en vardag. Jag får ta helgen till att hitta en något längre runda att ta på helgerna.

Sedan åt jag lunchlådan, för att sedan bege mig till skolan för att öve en stund. Det kändes faktiskt bra. Jag vet inte varför jag är så förvånad, men hur som helst höjde det mitt självförtroende lite. Vi får väl se var det där förtroendet ligger imorgon efter min första sånglektion.

Snart ska jag sätta igång med middagen, som ska vara färdigt ungefär när min vänbo kommer hem från sin tuffa skoldag. Fläskpannkaka står på menyn, men i och med att vi inte riktigt vet hur man får igång ungnen blir det nog att steka det på spisen, men det går väl lika bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0