Tant-Kajsa har talat

Ok, återigen har jag konstaterat att jag inte är någon festmänniska i den bemärkelsen att jag gillar hög musik, alkohol och skrämigt snack (fråga inte vad jag menar med skrämigt, men det är i alla fall inge bra :)). Jag kan dock uppskatta en kväll med fin musik (varför inte opera ;)), ett glas vin och trevligt umgänge. Varför vara på ett ställe där man knappt kan prata med varandra på grund av musiken? 

Ok, härmed lever jag upp till mitt ökennamn "Tant-Kajsa", eller vad säger Zandra? Hur som helst är det sådan jag är, och jag känner inget tvång att ändra på mig. Stämpeln "tråkmåns" eller varför inte "tant-Kajsa" behöver ju inte vara så dumt. :)

Nåja, idag är det lördag. I helgen ska det laddas inför kommande vecka. Den vecka som kommer är ju faktiskt den första riktiga veckan i skolan. Jag fick igår tider för sång och piano. Sånglektionerna ligger lite dumt då de infaller två dagar i rad. Det är inte optimalt, men så fick det bli. Hur som helst har jag min första sånglektion på tisdag förmiddag. Det ska bli väldigt spännande.

Idag kan vi kanske få lite tid att komma iordning ordentligt här och kanske hittta lite promenadstråk så man kan ta sig en morgonpromenix om dagarna.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hahahahahaaa :)

2009-08-31 @ 10:05:54
URL: http://tigerbulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0