Ny dag, nya möjligheter

Ah, nu börjar sommaren komma tillbaka. Jag sa i juli att i Augusti brukar det ju vara sommarväder. Den första augusti var det blå himmel och strålande sol, är inte det lite kusligt?

Idag ska jag till Hovshaga och öva med pianisten som ska spela där den 15:e. Jag vet inte riktigt vad jag ska sjunga då, men pianisten har noterna, så det blir spännande.
  Jag ska även rida idag. Jag har faktiskt ridit både måndag och onsdag. Ägaren till den inackorderade hästen är på resa, så då får man möjlighet att rida. Jag själv rider dock min gamla häst, så får mamma sitta på stoet. Jag och ston brukar inte gå ihop så bra. Tacka vet jag Marengo.

Men nu, nu sitter jag och lyssnar på Sommar i P1. Men det är från arkivet och det är Birgit Nilsson som pratar. Bara ett tips. Min storebror börjar tycka att jag verkar något besatt av BN, men där måste jag försvara mig. Jag är inte alls besatt, men hon var en fantastisk sopran, en stjärna och en väldigt rolig tant. Vilken sångerska kan låta bli att fascineras av henne.

Igår var jag ute på sjön en liten stund. Jag rodde ut med Hit FM Gold i öronen, satte ankar och la mig i båten med solskenet i
ansiktet. Det krävs inte många minuter där innan man är nollställd igen. Fått en bra återhämtning.


Sol på sjön den 5 augSol på sjön den 5 aug








Kommentarer
Postat av: Zandra

Åhhh va härligt det ser ut!!! :) Lycka till med ridningen och sången ;D Pusspuss <3

2009-08-06 @ 11:41:39
URL: http://tigerbulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0