En tidsresa på slottet...

Igår sjöng vi på Huseby Bruk, Lisa och Jag. Vi sjöng på två tesalonger i slottet. Vad jag älskar sådana miljöer. De som tog emot gästerna och de som jobbade där gick i tidsenliga kläder och agerade folket som bodde där. Det var en väldigt trevlig stämmning och det är så härligt att bara få gå runt i salongerna och titta på möbler och inredning. När man går där i sin fina klänning, drömmer man sig in i någon slags fantasivärld, man bor där. Det gick bra att sjunga, det var väldigt kul koncept och det blev intimt och mysigt i och med att vi var i salongen.

Ja, detta var sannerligen en väldigt, väldigt mysig, trevlig och rolig upplevelse. Jag håller med Lisa: "Tänk om man fick komma tillbaka nästa år..."

Efter Huseby tog jag mig till Vislanda för att lyssna på Jenny som skulle sjunga på helgmålsbön. Det var väldigt mysigt och fint. Därefter tog vi oss hem till Jenny och firade hennes födelsedag, vilket blev en väldigt trevlig kväll. Jag blav väldigt trött, då jag haft en lång dag, men det var som sagt trevlig ändå.

Idag ska jag öva med Bella a Capella, vilket är nästa projekt på gång, tillsammans med hemvändarkonserterna i Domkyrkan 13 aug och Hovshaga 15 aug.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0