Andra skoldagen

Nu är jag då här, i Stockholm för att studera på musikhögskolan. Vi kom i söndags och jag kan lova att man var trött efter en dag i bilen, upppackning, handling och bara att komma iordning.
 Jag trivs hur som helst väldigt bra här, både i lägenheten och i staden. Det käns som om jag bott här för evigt, att jag åkt rutten till skolan alltid ( i och för sig har det ju blivit ganska många resor dit under två års sökningar...). Ja, detta kommer bli bra, bra. Jag ska bara se till att fixa pappren till csn så det kan rassla till i kassan. :)

Igår var det första dagen på skolan och jag känner att det kommer bli bra år på skolan. Än så länge har jag dock inte träffat min sångpedagog, så det mest spännande återstår.
 Det finns givetvis en massa att berätta, men ger jag mig på att försöka göra det, tror jag inte att någon orkar läsa.

Ha det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0