Slaget vid St Clair

Ja. Ikväll har jag varit på katedralskolan och sett eleverna på musiktilläggets vårshow. Mina förväntningar var höga, då jag hört mycket bra om den. Inte behövde jag oroa mig för att bli besviken. Jag är lyrisk! De var alla väldigt duktiga och det var ett mycket bra upplägg och en bra story. Det blev aldrig långtråkigt, det var hela tiden underhållande. Det blev många skratt under hela showen. Alla var som sagt bra på sina egna vis, men det är framför allt Joakim Larsson som spelade en girig General som man imponerade. Joakim har en fantastisk basröst och en otrolig uttrålning och bestitter en vädligt stor begåvning. Han har det som krävs för att stå på scen. Jag förstår nu vad juryn i Köpenhamn såg på hans audition. Detta är hans kall!!
 Det var fler som utmärkte sig. Jacob Thulesius var t ex klippt och skuren för sin roll. Ja, det var sammanlagt en väldigt underhållande show som hade det mesta och det levererades en härlig energi! Tack för en trevlig föreställnig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0