Måndag...

Denna dag, denna dag.

Denna dag har inte varit min dag. Inte alls. Jag har sovit aldeless för få timmar i natt och det har jag fått lida för idag. Min sångletion blev det inte så mycket med. Jag var inte alls på G. I och med den lama sånginsatsen sjönk mitt humör ytterligare. Negativa tankar arbetade sig sakta in i mitt huvud. "Du kan ju inte sjunga egentligen", "Du kommer aldrig lyckas" and so on... Men så kom Jenny med sitt friska humör och gav mig lite positiv energi. Tack! Jag har ändå inte varit mig själv idag. 
 
Jag vet inte riktigt varför jag känner mig såhär idag. Som jag nämnde tidigare är nog den största orsaken för lite sömn. Man borde tycka att man nu, när alla söknngar är över och man har fått besked, ska känna sig lättad och fri och härligt glad! Men icke. Man är bara väldigt, väldigt trött.

Hur som helst. Imorgon väntar teoritenta. Jag har i ärlighetens namn inte pluggat så mycket som jag kanske egentligen borde, men det får gå ändå.

Snart ska jag gå och lägga mig och det ska bli grymt skönt! Lyd mitt råd att 1. Lägga sig i tid och 2. Ta inte på dig en flygig kjol när du sa cykla i blåsväder....det kom jag på idag...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0